26 Ekim 2023 Perşembe

''CUMHURİYET''

  Empoze ettikleri inanç milli duyguları yok etmekle kalmayıp halkı birbirine düşürmekte çok ustaca bir rol oynatıyorlar.

İnanç kavramını kişiye özgü olduğunu anlamayı red eden kimi cahil kesim bundan böbürlenerek kendi toplumunu gerici bir sınıflandırmaya sokuyor. Bu sınıfsal düşünce ülkeyi kaosa,ikileştirmeye,narsizme,faşizme,kominizme,terörizme ve hatta en tehlikelisi köktencilik anlayışına yönlendiriyor.

Neden bunları yazdım; Çünkü ülkemizin en değerli korunmasını ebediyete kadar savunulması CUMHURİYET'in 100. yılında din kardeşliği adı altında milli değerleri hiçe sayan siyasetcileri(destekcilerini) kınıyor ve lanet ediyorum.

    Cümlemi MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ün şu cümlesi ile kapatıyorum.
''Benim naciz vucudum, bir gün elbet toprak olacaktır.Fakat Türkiye Cumhuriyeti,ilelebet payidar kalacaktır.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"ORGASM"

"It was a sweet mistake where both of us had an orgasm."