27 Kasım 2023 Pazartesi

'İNANCIM'

"Artık yapmam gerekiyor. Yazılı olarak anlatmalıyım ki, anlaması zor olanlar için bilgi olsun. Benim en çok korktuğum şey aptallık; ömrü boyunca sadece 2 kitabı açıp okumamış olan, şahsımı binlerce kitapla şereflendirmiş biri olarak, inancımı sorgulama cesareti gösterebiliyorlar. Sorun inanç değil, asıl sorun inandıkları şey ne olursa olsun, bilgi eksikliğinden kaynaklanan cehalet ve bilgisizliğe tepki!

Evet, açıklıyorum; Türk olarak doğdum ancak İslam benim kültürümü yansıtmıyor. Ben TENGRİ inancına mensubum ve şamanizmi destekliyorum. Benim kabe'm TANRI DAĞLARI. Benim inancım budur. Hiçbir şeye inanmamaktansa, kendi kanıma inanıyorum. Bundan sonra inanmayan kardeşlerimi doğruluğa davet ediyorum.

ÖNCE TÜRKLÜK..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"ORGASM"

"It was a sweet mistake where both of us had an orgasm."